مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


تولید بیش از 570 میلیون قرص نان در استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از هماهنگی و تدارک تولید بیش از 570 میلیون قرص نان از اول فروردین تا 30 مهر ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: بیش از 67 هزار و 336 تن گندم برای تولید آرد خام خانه پز روستایی، مصارف نانوایی (واحدهای نانوایی نوع یک، دو، شش) و صنف صنعت به کارخانجات آردسازی اختصاص یافته است.
 
زمانی گفت: با اختصاص 65 هزار تن آرد معادل 1 میلیون و 775 هزار کیسه 40 کیلوگرمی به واحدهای خبازی و خانه پز روستایی از اول فروردین تا 30 مهرماه سالجاری حدود 570 میلیون قرص نان تولید و به دست مردم عزیز استان زنجان رسیده است.
 
وی بیان کرد: گندم های مورد نیاز تولید آرد نوع یک، دو و شش را به قیمت کیلویی 6650، 9000 و 120000 ریال برای تولید انواع آرد به کارخانجات آردسازی اختصاص داده می شود.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه امکان خارج کردن آرد یارانه ای از شبکه توزیع وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک اکنون برای مصرف کنندگان واحدهای نانوایی با قیمت 32800 تومان فروخته و امکان این وجود دارد که در بازار آزاد به قیمت ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان معامله شود.
 
زمانی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسین سازمان جهادکشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل قرار می گیرد تا آردهای یارانه‌ای از شبکه توزیع و مصرف شهروندان، خارج نشود.
 
وی تصریح کرد: آردهای مصارف نانوایی توسط 6 کارخانه آرد سازی در استان زنجان تولید می شود و به وسیله شرکت‌های حمل و نقل و خود حمل توزیع می شود.
 
کد خبر : 92/1401
 لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
10 آبان 1401 وحید اکبری 625
0 رای

مطالب مرتبط :

یارانه دار بودن حوزه آرد و نان ، رقابت کیفی بین واحدها را کاهش می دهد 23 واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد ۳۲ واحد نانوایی سطح شهر زنجان در دهه اول محرم، دو شیفته شد 35 واحد نانوایی لواش سطح شهر زنجان دو شیفته شد 46 واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد 71 واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد 73 واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد آرد به روستایان فاقد نانوایی به روال قبلی توزیع می شود آغاز توزیع آرد در روستاهای فاقد نانوایی استان در سال 1400 توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان آموزش بیش از 2 هزار نفر از دست‌اندرکاران تولید نان در زنجان آموزش بیش از 2300 نفر از دست اندرکاران تولید نان در استان زنجان آموزش قریب به 2000 نفر از دست اندرکاران تولید نان دراستان زنجان اجرای موفق سامانه فروش و توزیع آرد برای بیش از 1400 واحد نانوایی مجاز استان اخبار واحد های نانوایی دو شیفت در زنجان ارتقای کیفی نانهای استان استان زنجان مجدداً بالاترین نمره کیفی نان کشور را به خود اختصاص داد
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025