مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با جدیت از سوی مسئولان دنبال شده است افزایش مهارت کارگران واحدهای نانوایی بوده که با افزایش این مهارت وضعیت کیفی نان تولیدی در استان نیزارتقاء یافته است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه پس از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها 1943 نفر از دست اندرکاران واحدهای تولید نان در استان زنجان مورد آموزش‌های مربوطه قرار گرفته و با موفقیت این دوره را به اتمام رسانده اند گفت : در آخرین ارزیابی صورت گرفته در این امر مهم استان زنجان از استان های پیشرو در کشور بوده است.
رسول منصوری تصریح کرد: در شهرستان زنجان 1174 نفر ، شهرستان ابهر 282 نفر، شهرستان خرم‌دره211نفر ، شهرستان ماهنشان 136 نفر ، شهرستان طارم 66 نفر ،
شهرستان‌ خدابنده 38 نفر و شهرستان ایجرود نیز 36 نفر این دوره را با موفقیت به پایان رسانده و موفق به اخذ گواهینامه مهارت شده اند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی افزایش مهارت کارکنان واحدهای نانوایی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شده است، ادامه داد: هزینه این دوره های آموزشی از طرف این شرکت تامین شده و برای آموزش دیده گان رایگان بوده است.
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در پایان به ادامه روند آموزش نانوایان طی سال جاری اشاره کرد و افزود : هم اکنون تعداد 645 نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان در حال آموزش می باشند.
11 آذر 1391 وحید اکبری 2023
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025