مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


46 واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 46 واحد نانوایی لواش برای ارائه خدمات و تامین نان شهروندان زنجانی از تاریخ 27 مهرماه لغایت 8 آبان ماه سال جاری در سطح شهر زنجان پخت خواهند داشت.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به پخت یکسره برخی از نانوایی‌ها، اظهار کرد: 46 واحد منتخب نانوایی لواش به صورت یکسره از اول صبح تا ساعت 17 عصر به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت می کنند.
 
زمانی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسین سازمان جهادکشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می گردد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو شیفت خواهند کرد.
 
کد خبر : 83/1401
30 مهر 1401 وحید اکبری 623
1 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025