مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های دولت پس از اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه گندم، آرد و نان افزایش مهارت کارگران واحدهای نانوایی بوده چرا که افزایش مهارت دست‌اندرکاران تولید نان در واحدهای نانوایی نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفیت نان تولیدی دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان دوره‌های آموزشی ویژه متصدیان واحدهای نانوایی را برگزار می‌کند، اضافه کرد: از همه نانوایان و کارگران شاغل در واحدهای نانوائی که دوره مهارت خود را سپری نکرده‌اند و یا موفق به کسب این گواهینامه نشده‌اند، درخواست می‌شود با در دست داشتن کپی شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس حداکثر تا پایان بهمن ماه سال‌جاری به مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های تابعه استان مراجعه و ثبت نام کنند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با اعلام اینکه طبق مقررات گذراندن دوره‌های مذکور برای همه متصدیان و کارگران واحدهای خبازی اجباری است، تصریح کرد: از اشتغال پرسنل فاقد کارت مهارت در واحدهای خبازی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
وی با تاکید بر اینکه هزینه دوره‌های فوق توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان تامین شده و برای نانوایان محترم رایگان است، افزود: برای آموزش 2 هزار و 349 نفر از شاغلین در واحدهای نانوایی قریب به 775 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

15 بهمن 1391 وحید اکبری 2049
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025