مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
4 برابر نیاز استان زنجان ظرفیت ذخیره‌سازی گندم داریم

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 600 هزار تن ظرفیت ذخیره سازی استاندارد و معمولی گندم داریم و این حجم 4 برابر نیاز مصرف گندم در استان زنجان می باشد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: تا مورخ ۹ مرداد ماه سالجاری ۲۳۰ هزار تن گندم از طریق مراکز ملکی (دولتی)، بخش خصوصی، سیلوها، کارخانجات آرد و انبار اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان از کشاورزان زنجانی خریداری شده است و در بحث تامین گندم امسال به لطف خداوند متعال مشکلی در امر خرید و ذخیره سازی در سطح استان نداریم.
 
زمانی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با توجه‌ به بارندگی‌های استان زنجان نسبت به سال گذشته، امسال بیش از 400 هزار تن گندم در استان تولید شود و پیش‌بینی خرید تضمینی گندم هم بیش از 350 هزار تن خواهد بود.
 
وی به چگونگی وضعیت ذخیره سازی و نگهداری گندم‌ خریداری شده از کشاورزان اشاره کرد و افزود: تمامی گندم‌های خریداری شده توسط مباشران(شبکه یکپارچه تعاون روستایی) در مدت کوتاهی به سیلوهای استاندارد فلزی و بتنی منتقل می شود و بر مبنای کنترل سیستماتیکی که بر روی محمولات وارد شده به سیلوهای استاندارد به لحاظ حفظ سلامتی توسط آزمایشگاه‌های مستقر در سیلوها صورت می‌پذیرد.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از کشاورزان عزیز استان خواهشمندیم به جهت سهولت در امر خرید و در صورت تکمیل بودن ظرفیت بعضی از مراکز خرید گندم منطقه به نزدیکترین مرکز خرید مجاور مراجعه نمایند.
کد خبر : 58/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
10 مرداد 1402 وحید اکبری 352
1 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025