مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ، برنامه حمل برنج وارداتی به مقصد انبارهای شرکت غله استان به مقدار 1500 تن در حال انجام می باشد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق گفت : در حال حاضر برنج و حبوبات به میزان کافی ذخیره سازی شده است . وی افزود : ذخایر کالاهای اساسی در تنظیم قیمت بازار موثر بوده و در راستای تأمین سبد خانوار و ارزاق مردم در مواقع لزوم به بازار عرضه خواهد شد.
 رسول منصوری گفت : در ماه مبارک امسال مقدار 2 هزار تن برنج وارداتی و حدود 3 هزار تن شکر در قالب طرح ضیافت و نمایشگاههای تنظیم بازار توزیع شده است. ایشان در خصوص توزیع شکر گفت : محمولات شکر توسط شرکت غله مستقیماً از کارخانجات تولیدی این محصول تحویل عاملین توزیع می گردد.
مدیرعامل شرکت غله ادامه داد : با تداوم حمل کالاهای اساسی اختصاصی به استان ، مشکل محدودیت فضای ذخیره ای مجدداً محسوس بوده بطوریکه مقدار کالای انباشته شده در انبارها بیشتر از ظرفیت استاندارد می باشد. لذا شایسته است فضای بیشتری از انبارهای اسکلت فلزی (مجموعه انباری خیابان بعثت) برای کالاهای اساسی در نظر گرفته شود.

( عکس روز مربوط به خبر فوق)

23 مرداد 1392 وحید اکبری 2194
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025