مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم این شرکت در حوزه خدمات بازرگانی ذخیره و توزیع کالای اساسی مانند برنج وارداتی است، افزود: این محصول استراتژیک در مواقع ضروری و برای تامین نیاز مردم و تنظیم بازار استان عرضه می شود.
وی یادآوری کرد: ذخیره سازی 4000 تن برنج وارداتی از سال های گذشته انجام شده و مشکلی در توزیع آن در مواقع ضروری وجود ندارد.
منصوری با بیان اینکه در ماه های محرم و صفر امسال 3000 تن برنج وارداتی کیلویی دو هزار و 800 تا سه هزار و 200 تومان از طریق فروشگاه ها در میان هیات های مذهبی این استان توزیع شده است، بیان کرد: برنج های وارداتی شامل ارقام آرژانتین و هندی بوده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان ادامه داد: علاوه بر آن 450 تن شکر مورد نیاز هیات های عزاداری استان نیز در ماه های محرم و صفر توزیع شده است.
وی با بیان اینکه از دیگر وظایف شرکت بازرگانی دولتی ایران ذخیره و توزیع کالاهای اساسی مانند روغن و شکر است اظهار کرد: این دو کالای مهم نیز در شرکت های غله و خدمات بازرگانی استان ها در صورت نیاز ذخیره می شود که با توجه به تامین این اقلام در استان ضرورتی در ذخیره سازی بیشتر آن احساس نشده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های لازم در راستای اهداف شرکت از قبیل واردات، خرید، تدارکات و تجهیزات، نگهداری، ذخیره سازی ( انبار، سیلو و .. ) آماده سازی، بسته بندی، توزیع، فروش و صادرات کالای اساسی، حساس، ضروری با استفاده از تمامی ابزارهای متداول اقتصادی از جمله وظایف این شرکت به شمار می رود

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/81854864/

08 آذر 1394 وحید اکبری 2062
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025