مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
وجود ظرفیت کافی برای ذخیره سازی گندم

آقای مهندس محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از  راه اندازی سامانه‌ای برای ثبت حمل و نقل بار گندم در استان  زنجان خبر داده و اظهار کردند که با راه اندازی این سامانه از خروج غیر قانونی و قاچاق کالای استراتژیک گندم از استان زنجان جلوگیری خواهد شد. ایشان افزودند که این سامانه باعث خواهد شد تا خرید گندم هدفمند شده و گندمکاران با خیال راحت گندم خود را عرضه نمایند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به پیش بینی خرید بیش از ۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان و گندمکاران استان زنجان تاکید کردند: حدود ۵۰۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان وجود دارد و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آمادگی کامل برای خریداری گندم را دارد.

وی به قیمت خرید گندم از کشاورزان اشاره کرد و یادآور شد: خرید گندم در سال زراعی ۹۸-۹۹ نیز ۲۵ هزار ریال اعلام شده است.

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کردند که استان زنجان در خصوص محصول استراتژیک گندم مازاد بر نیاز مصرف، تولید داشته و به استان‌های دیگر هم گندم ارسال می‌شود.

آقای مهندس ایزدی با بیان اینکه بیش از  ۴۱ مرکز برای خرید گندم در استان زنجان پیش بینی شده است، تاکید نمودند: در سال جاری با اقداماتی که در خصوص مبارزه با سن گندم توسط کارشناسان جهاد کشاورزی استان انجام شده کیفیت گندم استان بسیار خوب است.
mehrnews.com/xS3xD

11 تیر 1399 وحید اکبری 2529
3 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.

ارسال نظر شما

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025