مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

عملیات رتبه بندی و درجه بندی کارخانجات و سیلو های استان زنجان انجام شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: به منظور پایش کیفیت آرد و ذخیره سازی گندم، عملیات درجه بندی کارخانجات و رتبه بندی  سیلو های استان زنجان انجام شد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: درجه بندی کارخانجات آرد بر اساس آئین نامه ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکان به طور میانگین در سال یکبار صورت می گیرد.
 
زمانی گفت: آیتم های ارزیابی درجه بندی کارخانجات آرد شامل: تفکیک و امتیازدهی آزمایشگاه، تفکیک و امتیازدهی مواد بهداشتی، کیفیت آرد، تفکیک و امتیازدهی کیفیت بوجاری، تمهیدات لازم به منظور تسهیل پایش کیفیت آرد و گندم کارخانجات می باشد.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات درجه بندی توسط اعضای هیئت های استانی انجام می شود، ادامه داد: این اعضا شامل نمایندگانی از استانداری، فرمانداری، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، اداره کل غله و خدمات بازرگانی، انجمن صنفی کارخانجات آرد سازی می باشد.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: نتایج حاصل از عملیات درجه بندی مذکور در قالب فرمول میزان تخصیص گندم سهمیه ای به کارخانجات در میزان گندم تخصیصی به کارخانجات اعمال می گرد.
 
ولی اله زمانی تصریح کرد: عملیات رتبه بندی سیلوها برای پرداخت دستمزد ذخیره سازی گندم انجام می شود و به رتبه یک و دو تقسیم می شود.
 
کدخبر:11/1401

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال استانداری زنجان

 
04 اردیبهشت 1401 وحید اکبری 895
6 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025