مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی شرکت غله استان ، رسول منصوری اظهار داشت : از سر گیری نظارت اکیپ درجه بندی کارخانجات آرد سازی از این حیث حائز اهمیت می باشد که در زمان اجرای درجه بندی، تحول قابل توجهی در بهبود افزایش فضای استاندارد ذخیره سازی، وضعیت بهداشتی و تکنولوژیکی کارخانجات آرد استان انجام می گیرد.
مدیرعامل شرکت غله گفت ؛ برای آنکه نان با کیفیت به دست همشهریان محترم برسد ، باید واحدهای آسیابانی که وظیفه تولید آرد مورد نیاز استان را بر عهده دارند ، استانداردهای فنی و بهداشتی مربوطه را رعایت نمایند و این امر مستلزم نظارت و بازدید منظم می باشد.
ایشان افزود : اکیپ مذکور متشکل از نمایندگان شرکت غله ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ، فرمانداری و دبیر انجمن کارخانجات آرد سازی می باشد و مقرر شده در پایان هر ماه بصورت منظم کارخانجات آرد سازی فعال استان را مورد نظارت و بازبینی قرار دهند که اولین ماموریت ایشان در پایان مرداد ماه سالجاری انجام پذیرفت.
منصوری گفت : ارائه گندم به واحدهای مذکور و به تبع آن ارجاع حواله های آرد به تناسب نمره کسب شده و رعایت استانداردهای مدنظر خواهد بود و همین امر انگیزه ای برای رفع نواقص و حرکت در مسیر تکامل و استانداردسازی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت غله در خاتمه اشاره کرد نانهای تولیدی استان در صدر جدول کیفی نانهای کشور قرار داشته و همه ارگانهای متولی امر در راستای تداوم و ارتقای کیفیت نان در تلاش هستند .
07 شهریور 1392 وحید اکبری 2184
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025