مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: سال 89 استان زنجان با خرید 372 هزار تن گندم از کشاورزان توانست رکورد کشوری را از آن خود کند ولی این میزان طی امسال به 450 هزار تن رسید و این جای خوشحالی دارد.
 
این مسئول ادامه داد: بیشترین میزان خرید گندم طی امسال 98 هزار تن بوده و توسط شرکت زرین‌پیمان خدابنده صورت گرفته است؛ در واقع خدابنده با این میزان خرید که به اندازه مصرف یک ساله استان زنجان است توانست رتبه اول کشوری در میزان خرید گندم را از آن خود کند.
 
وی با اشاره به این‌که هر سال 50 درصد از گندم استان زنجان، در مزارع خدابنده تولید می‌شود، افزود: پارسال در مجموع 195 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شد و با در نظر گرفتن میزان رشد در خرید گندم نسبت به پارسال، زنجان بعد از استان کردستان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.
 
ایزدی با بیان این‌که خوشبختانه در میزان خرید گندم بین 10 استان اول هستیم، یادآور شد: تاکنون 33 میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=88239
20 شهریور 1397 وحید اکبری 1523
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025