مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان ضمن اشاره به بررسی و آنالیز ماهیانه نانهای کشور در مرکز پژوهشهای غلات ، گفت : در سه ماه گذشته سالجاری استان زنجان از این حیث در صدر استانهای کشور بوده است.
ایشان ارتقای کیفیت نان استان را متأثر از نظارت و بازرسی ، آموزش و آگاهی دادن نانوایان و تأمین گندم مرغوب برای اختلاط با سایر گندمها و به تبع آن استحصال آرد مناسب قلمداد کرده و گفت : اهمیت و حساسیت نان به عنوان قوت لایموت مردم بر کسی پوشیده نبوده و این شرکت به موازات سایر ارگانهای ذیربط در تأمین کمی و کیفی این محصول تلاش می نماید .
 رسول منصوری گفت : قرار است نمایندگان این شرکت در قالب یک طرح ویژه از واحدهای خبازی شهر زنجان و در مرحله بعدی از سایر مناطق استان بازدید بعمل آورده و ضمن نظارت بر موارد مدنظر ، میزان واقعی مصرف آرد و پخت نان را گزارش نمایند و بدیهی است سهمیه هر واحد نانوایی متناسب با نیاز آن بالانس خواهد شد .
منصوری ادامه داد : تأمین آرد و نان شهروندان عزیز نیازمند تعامل و هماهنگی سه بخش - کارخانه آرد سازی ، سیستم توزیع و واحدهای خبازی می باشد ، که سامانه جدید فروش آرد این هماهنگی را تا حد زیادی حاکم نموده و سایر موارد نیز در دست بررسی و اصلاح می باشد .
18 تیر 1392 وحید اکبری 2163
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025