مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
 صادرات گندم ممنوع می باشد.

صادرات گندم ممنوع می باشد.

برای جلوگیری از خروج گندم از مرزهای غربی کشور ، بر اساس تصمیم سازمان توسعه تجارت و ابلاغ به گمرک، صادرات گندم ممنوع است.

11 خرداد 1392 وحید اکبری 2149 0
0 رای
آغاز بکار سامانه جامع فروش آرد از امروز در استان زنجان

آغاز بکار سامانه جامع فروش آرد از امروز در استان زنجان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازگانی منطقه 14 استان زنجان در جلسه شورای نظارت ، کنترل و تنظیم بازار استان زنجان با تاکید بر اینکه واحدهای نانوایی استان با ظرفیت کامل پخت نان را انجام می دهند و کارخانه‌های تولیدکننده آرد نیز با همه ظرفیت مشغول به تولید آرد مورد نیاز استان می باشند.

08 خرداد 1392 وحید اکبری 2227 0
0 رای
بالاترین نمره کیفیت نان کشور در کارنامه استان زنجان

بالاترین نمره کیفیت نان کشور در کارنامه استان زنجان

روابط عمومی شرکت غلّه و خدمات بازرگانی منطقه 14 (استان زنجان) اعلام کرد : بر اساس گزارش سنجش کارشناسی کیفیت نان مرکز پژوهشهای غلّات کشور در فروردین ماه سالجاری ، کیفیت نانهای تولیدی استان زنجان بالاتر از سایر استانهای کشور بوده است.

21 اردیبهشت 1392 وحید اکبری 2097 0
0 رای

"برگزاری جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم کشاورزان "

به گزارش روابط عمومی شرکت غلّه و خدمات بازرگانی استان زنجان ، جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم کشاورزان استان با حضور مدیران شرکت و نمایندگان نهادهای ذیربط در محل سالن جلسات آن شرکت به منظور تکریم کشاورزان و تسهیل عملیات خرید گندم کشاورزان تشکیل شد.

17 اردیبهشت 1392 وحید اکبری 2227 0
0 رای
افزایش 70 درصدی قیمت تضمینی خرید گندم استان زنجان

افزایش 70 درصدی قیمت تضمینی خرید گندم استان زنجان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد: براساس تصمیمات کارگروه نرخ گزاری خرید تضمینی محصولات کشاورزی قیمت خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان افزایش یافته است .

17 اردیبهشت 1392 وحید اکبری 2087 0
0 رای

"ادامه ذخیره سازی برنج در استان زنجان"

مديرعامل شركت غله وخدمات بازرگاني استان زنجان ، اظهار داشت : از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 2 هزار تن برنج هندی در انبارهای این استان ذخیره شده و این روند تا ذخیره سازی کامل برنج وارداتی ادامه خواهد یافت.

14 اردیبهشت 1392 وحید اکبری 2155 0
0 رای

"اجرای سیستم جامع فروش آرد در استان زنجان"

مديرعامل شركت غله وخدمات بازرگاني استان زنجان ، اظهار داشت: سيستم جامع فروش آرد به منظور تسهیل خرید نانوایی ها ، ساماندهی حمل و نقل و كنترل آمار ورود و خروج آرد مصرفي واحدهاي نانوايي از سوی این شرکت در آستانه عملیاتی شدن می باشد.

11 اردیبهشت 1392 وحید اکبری 2338 0
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025