مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده پرداخت بدهی گندم کشاورزان این استان با جدیت بیشتری ادامه دارد، افزود: بر اساس برنامه اعلام شده تا یک هفته آینده تمامی طلب کشاورزان استان از بابت خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز آنها به طور کامل پرداخت می شود.
وی، مجموع طلب این کشاورزان را 258 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این مقدار 213 میلیارد تومان پرداخت شده است.
منصوری با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی امسال تولید220 هزار تن گندم در این استان پیش بینی شده بود، افزود: تا کنون 223 هزار تن گندم از کشاورازن این استان خریداری شده که بیش از برآورده ها بیشتر بوده است.
وی یادآوری کرد: سال گذشته پیش بینی تولید گندم در این استان 350 هزار تن بود که بیش از 220 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید و ذخیره سازی شد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان، کیفیت گندم آبی برداشت شده در این استان در مقایسه با سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و گفت : امیدواریم این کیفیت سال آینده نیز بهبود بیشتری داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم تا پایان شهریور جاری ادامه دارد و هم اکنون فقط یک مرکز خرید ولایت سلطانیه در این خصوص فعال است.
نیاز سالانه گندم این استان 120 هزار تن برآورد شده است که این میزان سال گذشته 118 هزار تن اعلام شده بود.
زنجان سال گذشته جز 10 استان برتر کشور در تولید گندم شناخته شد.
امسال در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی خرید گندم از کشاورزان این استان را بر عهده داشتند.
همه ساله خرید تضمینی گندم از اواخر خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه می یابد

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/81754779/

21 شهریور 1394 وحید اکبری 2079
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025