مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


تعیین قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی سال زراعی 1403

 
مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: قمیت جدید خرید تضمینی دانه های روغنی توسط شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی با تاکید بر به کارگیری رویکرد جایگزینی سیاست قیمت تضمینی به جای خرید تضمینی اعلام شد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به افزایش قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی، اظهار کرد: قیمت تضمینی دانه ای روغنی اعم از دانه آفتابگردان، دانه سویا، دانه کاملینا، دانه کلزا و دانه گلرنگ برای سال زراعی 1402-1403 اعلام شد.
 
زمانی افزود : قیمت تضمینی دانه آفتابگردان با (2%) ناخالصی و (9%) رطوبت به قیمت هر کیلوگرم 32 هزارتومان، دانه سویا با (2%) ناخالصی و (12%) رطوبت به قیمت هر کیلوگرم 36 هزارتومان، دانه کاملینا با (2%) ناخالصی و (10%) رطوبت به قیمت هر کیلوگرم 33 هزارتومان، دانه کلزا با (2%) ناخالصی و (12%) رطوبت به قیمت هر کیلوگرم 35 هزارتومان و دانه گلرنگ با (2%) ناخالصی و (9%) رطوبت به قیمت هر کیلوگرم 32 هزارتومان می باشد.
 

وی گفت: جدول قیمت های دانه های روغنی بر حسب افت و رطوبت توسط وزارت جهاد کشاورزی با مشارکت سازمان برنامه و بودجه کشور تعیین و ابلاغ شده است.
 
 
زمانی اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و مدیریت بازار، واردات دانه های روغنی، روغن خام و کنجاله منوط به خرید تولید داخلی دانه های روغنی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: بیش از 159 تن دانه‌های روغنی کلزا در سالجاری از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

 
لازم به توضیح است سالانه دانه های روغنی تولید شده توسط غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به صورت تضمینی و با نرخ دولتی خریداری و به کارخانه های روغنی کشی ارسال می شود.

کد خبر : 122/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
19 اسفند 1402 وحید اکبری 94
1 رای

مطالب مرتبط :

آغاز خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در زنجان آغاز خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در زنجان آغاز خرید تضمینی کلزا در زنجان به قیمت ۲۳ هزار تومان بیش از 130 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است بیش از 7 میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران زنجانی پرداخت شد بیش از 98 درصد از مطالبات کلزاکاران زنجانی پرداخت شد پرداخت تمامی مطالبات کلزا کاران استان زنجان پرداخت تمامی مطالبات کلزا کاران استان زنجان خرید بیش از 10 تن کلزا خرید بیش از 120 هزار تن گندم و 220 تن کلزا از کشاورزان پرتلاش استان زنجان خرید بیش از 17 تن کلزا در زنجان خرید تضمینی از 278 تن دانه‌های روغنی کلزا در زنجان خرید تضمینی بیش از 159 تن دانه‌های روغنی کلزا در زنجان خرید تضمینی بیش از 30 تن دانه های روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی خرید تضمینی بیش از 359 تن دانه های روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی در سال 1401 خرید تضمینی دانه های روغنی (کلزا) واریز اولین مرحله از مطالبات کلزا کاران 140 تن دانه روغنی کلزا در زنجان خریداری شد 1458 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شد 23 تن دانه روغنی کلزا در زنجان خریداری شد ۷۰ تن کلزا از کشاورزان شهرستان طارم خریداری شد ۸۰۰ تن کلزا در استان زنجان تولید می‌شود ۸۲ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری‌ شده است افزایش 135 درصدی تولید کلزا در زنجان پرداخت بیش از 90 درصد مطالبات کلزا کاران پیش بینی تولید 3500 تن کلزا در استان زنجان پیش بینی خریدبیش از 2 هزار و 700 تن دانه روغنی کلزا و گلرنگ از مزارع استان زنجان خرید 14 تن کلزا در زنجان/ امسال بیش از 2 هزار تن کلزا و گلرنگ خریداری می‌شود خرید 17 تن کلزا در طارم زنجان خرید ۶۵ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خرید 70 تن کلزا در زنجان خرید بیش از 17 تن کلزا در زنجان خرید تضمینی دانه روغنی کلزا خرید تضمینی کلزا در زنجان آغاز شد خرید تضمینی کلزا در زنجان پایان یافت خرید کلزا در زنجان آغاز شد خرید بیش از 17 تن کلزا در زنجان
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025