مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ایزدی فر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، به برداشت کلز ا در مزارع استان زنجان اشاره کرد و افزود: سال گذشته در بیش از هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی استان کلزا کشت‌شد و در سالهای اخیر کشت این محصول در استان زنجان ۱۰ برابر شده است.

وی اظهار کرد: امسال در بیش از ۵ هزار هکتار از مزارع استان زنجان کلزا به صورت آبی و ۵ هزار هکتار هم به صورت دیم کشت شده است.

ایزدی فر تأکید کرد: در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی دولت در خصوص خرید تضمینی دانه‌های روغنی از اول خردادماه سال جاری خرید تضمینی کلزادر استان زنجان شروع‌شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۸۲ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری‌شده است، گفت: ۷ تا ۹ مرکز در استان زنجان برای خرید کلزا از کشاورزان پیش‌بینی‌شده و ۲۵۱ میلیون تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: قیمت کلزا توسط دولت با سه هزار و ۴۴۰ تومان از کشاورزان زنجانی خریداری می‌شود و تاکنون خرید کلزا از کشاورزان بسیار خوب است.

ایزدی فر گفت: پیش بینی شده تا بیش از دو هزار و ۳۰۰ تن کلزا در استان زنجان برداشت شود.
https://www.mehrnews.com/news/4651470/۸۲

07 تیر 1398 وحید اکبری 1500
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025