مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


عملکرد کارخانجات آردسازی استان زنجان مورد رصد و پایش قرار می گیرد

 
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از رصد و پایش روند تولید آرد از کارخانجات آردسازی استان به صورت مستمر هر 15 روز یکبار در راستای ارتقای کیفیت آرد خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی تصریح کرد: در راستای ارتقای کیفیت آرد و عرضه نان مطلوب به هم استانی‌های عزیز توسط واحد‌های خبازی، اکیپ‌های نظارت واحد کنترل کیفی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان از نحوه‌ی اختلاط گندم، خط تولید، طبقات بوجاری و آسیاب، استحصال گندم، وزن آرد، مراحل کیسه‌گیری بازدید و از آرد تولید شده نمونه برداری می‌نمایند تا نسبت به سنجش کیفیت آرد بر اساس شاخصه‌های استاندارد مورد بررسی و آزمایش قرار دهند .
 
زمانی در ادامه افزود: در این بازرسی‌ها بر ادامه روند پایش مسیر تولید تا مصرف آرد نظارت داشته و راهکارهای علمی تحقیق و بررسی تاثیر عوامل مختلف اعم از نقش نیروی انسانی، دستگاه‌های پخت و درصد ترکیبات مختلف موجود در آرد را در کیفیت انواع نان در استان ضروری دانست و پیشنهاد کرد تا دستگاه‌های مختلف نظارتی نیز با در نظر گرفتن نوع مسئولیت در این خصوص ایفای نقش نمایند.
 
وی اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز پژوهشکده غلات کشور میانگین عدد کیفی نان استان زنجان از میانگین کشوری در دو سال گذشته جزو 3 استان برتر قرار دارد.
 
شایان ذکر است در استان زنجان 6 کارخانه آرد سازی، سالانه نزدیک به  125 هزار تن آرد جهت مصارف واحدهای خبازی، آرد خام روستایی، صنف و صنعت تولید می‌کنند.
کد خبر : 90/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
18 مهر 1402 وحید اکبری 295
1 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025