مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه استان زنجان جزء چهار استان برتر تجهیز و راه اندازی آزمایشگاههای پایش کیفیت نان در کشور به شمار می رود، افزود: هم اکنون آزمایشگاه های شیمیایی و میکروبی مجهز در شرکت غله زنجان وجود دارد و کارشناسان همه روزه نسبت به آزمایش های کیفی انواع نان مبادرت می کنند.

وی یادآوری کرد: بر این اساس در حوزه آرد مواردی مهم از قبیل گلوتن، رطوبت و خاکستر مورد آزمایش قرار می گیرد.

منصوری تصریح کرد: علاوه بر آن آزمایش های لازم در مواردی مانند میزان PH، عدد کیفی شامل زنگ، اندازه، شکل سطح زیرین و روین آن در نان های پخته و عرضه شده لحاظ می شود.

وی اظهار کرد: مجموع نمونه گیری های انجام شده کارشناسان ماهانه به مرکز پژوهش غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران ارسال می شود که کارشناسان این امر نیز به دقت بر فرآیندهای انجام شده نظارت های جدی و دقیقی را اعمال می کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: این استان همواره در نتایج نهایی اعلام شده جز پنج استان برتر در ارتقای کیفیت نان شناخته شده است.

وی، مصرف سرانه گندم این استان را ماهانه 9 کلیوگرم و آرد را هفت و نیم کیلوگرم بیان کردو گفت: این وضعیت نیز در سطح کشور نیز برقرار است.

منصوری افزود: در زمان حاضر با افزایش انواع قیمت نان بازرسی ها و نظارت های لازم از سوی دستگاههای متولی با دقت بیشتری انجام می شود.

وی ابراز کرد: شرکت غله این استان بر امر توزیع آرد سهمیه ای مورد نیاز واحدهای نانوایی این استان نظارت های جدی و مستمری را اعمال می کند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون یکهزارو 441 واحد نانوایی در سطح این استان فعال است که 646 واحد آن در شهر زنجان واقع شده است.

استان زنجان یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت دارد و در شمالغرب کشور واقع شده است.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81416976/

24 آذر 1393 وحید اکبری 1987
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025