مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 

رسول منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تشکیل کمیته تخصصی پایش گندم، آرد و نان در استان زنجان به منظور نظارت و برنامه‌ریزی هر چه بیشتر ارتقای کیفیت نان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته با ترکیب دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری زنجان، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات درمانی استان، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، انجمن صنفی کارخانجات آردسازی استان، اتحادیه نانوایان استان به عنوان اعضای اصلی و سازمان جهاد کشاورزی استان، تعزیرات حکومتی استان به عنوان اعضای فرعی تشکیل شده است و به صورت ماهانه جلسات تخصصی برگزار خواهد کرد.

منصوری ادامه داد: با عنایت به ماده 110 قانون برنامه پنجم توسعه کشور سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف نان شامل اصلاح ساختار تولید، بهبود فرآیند، توسعه تولید انواع نان‌های با کیفیت، بهداشتی و متناسب با ذائقه و فرهنگ مردم، حفظ ذخیره استراتژیک گندم، تنظیم مبادلات تجاری گندم و آرد با هدف تنظیم بازار داخلی و استفاده از نیروی انسانی آموزش‌‌ دیده در فرآیند تولید نان و در فضای رقابتی به وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه متولی تنظیم بازار نان تعیین شده است.

لازم به ذکر است، این کمیته پیگیر مباحثی همچون غنی‌سازی آرد، بوجاری کامل فرایند گندم، نظارت بر سبوس‌گیری آردهای مورد نیاز تولید انواع نان و سایر اقدامات و برنامه‌هایی در راستای ارتقای کیفیت نان مردم شریف استان زنجان است.

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910927000173

 

27 آذر 1391 وحید اکبری 2037
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025