مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


مانور پدافند غیرعامل چرخه تولید نان در سیلوی غدیر زنجان برگزار شد

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از برگزاری مانور عملیاتی پدافند غیرعامل قطعی برق، زلزله، آتش سوزی و ... با حضور دستگاه‌های کمک‌رسان در روز چهارشنبه 11 آبان ماه در سلیوی غدیر زنجان خبر داد.

 به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: مانور عملیاتی پدافند غیرعامل قطعی برق، زلزله، آتش سوزی و ... با محوریت آماده به کار نگه داشتن سلیوهای ذخیره سازی گندم، کارخانجات آردسازی و پخت نان واحدهای دوگانه سوز نانوایی در سطح شهر زنجان برگزار شد.
 
زمانی در حاشیه این مانور افزود: همه دستگاه های کمک رسان در زمینه حفظ آمادگی در برابر تهدیداتی که در زمینه‌های مختلف در چرخه تولید نان امکان وقوع آن وجود دارد، همکاری قابل توجه و تنگاتنگی را داشتند.
 
ولی الله زمانی تاکید کرد: با اجرای این مانورها به دنبال حفظ آمادگی در حوادث هستیم تا بتوانیم با توانایی های لازم و اقدامات به موقع گندم، آرد و کالاهای اساسی مردم را به موقع تامین و توزیع کنیم.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در این مانور چرخه تولید نان اعم از شیوه بارگیری گندم، تولید آرد توسط کارخانجات آردسازی، توزیع و حمل و نقل آرد به واحدهای نانوایی و در نهایت پخت نان توسط دستگاه‌های دوگانه سوز( برق و گازوئیل) مورد تمرین قرار گرفت.
 
وی عنوان کرد: دستگاه دیزل ژنراتور با توان KVA 350 به منظور جلوگیری از قطعی برق و پشتیبانی و تامین برق اضطراری، مورد افتتاح قرار گرفت و وارد چرخه پدافند غیرعامل سیلوی غدیر زنجان اضافه شد.
 
ولی اله زمانی با اشاره به اینکه زنجان جزء 5 استان اول کشور بوده که نسبت به نصب این دستگاه اقدام کرده است، افزود: دیزل مزبور را با اعتباری معادل 17 میلیارد ریال خریداری و جهت جلوگیری از بروز تنش‌های ناشی از قطعی احتمالی برق آن تاسیسات، راه اندازی شده است.
 
 وی اظهار داشت: از مزایای ژنراتور نصب شده می‌توان به قابلیت ارتباط موازی با یکدیگر و برق شهر اشاره کرد که در صورت نوسان و یا قطع برق، خاموشی ها محسوس نخواهد بود و این ژنراتور امکان برق رسانی به منازل مسکونی را دارد.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان اظهارداشت: هفته نکوداشت پدافند غیرعامل فرصتی برای همه دستگاه‌های کمک رسان و اجرایی استان است تا حس همکاری را با هدف سنجش دفاعی و آمادگی زیرساخت‌ها در مقابل تهدیدات را داشته باشند.

سیروس محمد‌یاری گفت: تعمیم و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در میان آحاد مختلف مردم از طریق آموزش های مختلف در بخش های مختلف را آموزش می دهیم.

وی ادامه داد: همه این اقدامات به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و زمینه مشارکت اجتماعی نخبگان در راستای حفظ نظم و امنیت به سوی امنیت و توسعه پایدار انجام می شود.

گفتنی است در مانور عملیاتی پدافند غیرعامل قطعی برق، زلزله، آتش سوزی و ... با محوریت سلیوهای ذخیره سازی، کارخانجات آردسازی و پخت نان واحدهای دوگانه سوز نانوایی در سیلوی غدیر زنجان، با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان زنجان، فرمانده حوزه پایگاه مقاومت کارکنان بسیج ادارات استان زنجان، رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری زنجان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، معاون هلال احمر شهرستان زنجان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان و معاونین و کارکنان این مجموعه، نیروهای آتش نشانی برگزار شد.

در حاشیه این مانور اطفای حریق نیز انجام و خودروهای کمک رسان آتش نشانی، اورژانس و چادرهای هلال احمر جهت اسکان موقت برپا شده بود.

کد خبر : 93/1401
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
11 آبان 1401 وحید اکبری 610
2 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025