مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور با توان KVA 350 در سلیوی غدیر زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: یک دستگاه دیزل ژنراتور با توان KVA 350 به منظور جلوگیری از قطعی برق و پشتیبانی و تامین برق اضطراری در سلیوی غدیر زنجان نصب و راه اندازی شد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به نصب دستگاه دیزل ژنراتور افزود: دیزل مزبور را با اعتباری معادل 20 میلیارد ریال خریداری و جهت جلوگیری از بروز تنش‌های ناشی از قطعی احتمالی برق آن تاسیسات، راه اندازی شده است.
 
زمانی با اشاره به اینکه زنجان جزء 5 استان اول کشور بوده که نسبت به نصب این دستگاه اقدام کرده است، گفت: دستگاه دیزل ژنراتور با توان KVA 350  در راستای تمهیدات لازم در مواقع اضطرار و پدافند غیرعامل در سیلوی غدیر زنجان تجهیز شده است.
 
 وی اظهار داشت: از مزایای ژنراتور نصب شده می‌توان به قابلیت ارتباط موازی با یکدیگر و برق شهر اشاره کرد که در صورت نوسان و یا قطع برق، خاموشی‌ها محسوس نخواهد بود.
 
لازم به توضیح است که سیلوی غدیر زنجان در طول سال فعال است و نزدیک به 8 هزار تن ظرفیت ذخیره سازی گندم را دارد و مجهز به خطوط ریلی جهت جابه‌جایی گندم به صورت ریلی و جاده ای را دارد.
 
کد خبر : 77/1401
 لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
21 شهریور 1401 وحید اکبری 768
2 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025