مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل برای پایدارسازی زیر ساخت های حیاتی ، حساس و مهم کشور در برابر تهدیدات و همچنین تاکیدات شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نشست تخصصی و کارگاه آموزشی ویژه عوامل تولید آرد و نان در استان با حضور مدیر کل محترم پدافند غیر عامل استان زنجان، مدیران کارخانجات آرد سازی استان ، شرکت حمل و نقل خلیج فارس ، اتحادیه نانوایان و همکاران شرکت غله استان برگزار و پس از آن اجرای مانور تامین نان مردم در شرایط قطعی گاز و برق در سطح شهر زنجان با موفقیت انجام پذیرفت.    
وی به میزان ذخیره سازی مناسب گندم در استان اشاره کرد و اضافه کرد : دارا بودن فضای ذخیره ای استاندارد قریب به 5 برابر مصرف گندم استان و 2 برابر میزان تولید گندم استان موجب شده است تا استان بتواند همواره ذخیره مناسبی از محصول استراتژیک گندم در استان را داشته باشد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 به ذخیره سازی میزان قابل توجهی از آرد مورد نیاز واحدهای تولید نان در استان نیز تاکید داشته و افزود : خوشبختانه با همکاری دست اندرکاران تولید نان در حوزه تامین گندم و آرد استان در مواقع بحران مشکلی وجود نخواهد داشت.

منصوری با تاکید بر اینکه نانوایان زحمتکش استان در مقاطع مختلف از جمله تاسوعا و عاشورای حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) سالجاری ، بحران در استان گیلان ، زلزله در استان آذربایجان شرقی با موفقیت نسبت به تامین نان ماکول اقدام نموده اند تاکید کرد : از مواردی که از این صنف انتظار می رود اجرای دوگانه سوز نمودن واحدهای خبازی خود است.

وی یادآور شد : طبق اعلام مسئولین امر در شهرستان های تابعه استان هم اکنون 93 واحد نانوایی در سطح استان دوگانه سوز هستند که طبق هدفگذاری این شرکت این تعداد بصورت پراکنده در سطح استان می بایست به 175 واحد نانوایی با تولید نان لواش وجود داشته باشد.

گفتنی است در پایان این نشست مانور تامین نان مردم شریف زنجان در شرایط قطعی گاز و برق در سطح شهر زنجان با حضور عوامل دست اندرکار اجرا و با موفقیت انجام پذیرفت.  

     

10 آبان 1394 وحید اکبری 2137
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025