مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


توزیع بیش از 80 هزار تن آرد در سطح استان زنجان
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 80 هزار تن آرد از اول فروردین تا 30 مهر ماه سالجاری در سطح استان زنجان توزیع شده است.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: بیش از 80 هزار تن (2 میلیون کیسه 40 کیلوگرمی) بین واحدهای خبازی، مصارف خانگی روستایی و صنف صنعت توزیع انجام شده است.
 
زمانی گفت: به طور میانگین ماهانه 10 هزار تن آرد در بین بیش از 1600 واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که از آن حدود 750 نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 2 هزار و 536 تن آرد خام خانه پز به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی توزیع شده است.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.
 
ولی اله زمانی ادامه داد: آرد مصارف خانگی روستایی با تهیه لیست جمعیت از طریق نماینده روستا، دهیاری، شورای اسلامی روستا و خانه بهداشت و با تایید جهاد کشاورزی، بخشداری و فرمانداری توزیع می شود.
 
وی تصریح کرد: استان زنجان دارای شش کارخانه آرد سازی می باشد و آرد تولید شده به وسیله شرکت‌های حمل و نقل و خود حمل توزیع می شود.
 
کدخبر:91/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان

 
08 آبان 1401 وحید اکبری 533
0 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025