مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

ولی اله زمانی افزود : باتوجه به راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت مصارف آرد در سراسر کشور و به جهت ایجاد هماهنگی و آشنایی لازم با نحوه اجرای این سامانه ، شهرستان ایجرود و کارخانه تابان بعنوان شهرستان و کارخانه پایلوت استان در جهت شروع اجرای این سامانه در نظر گرفته شده است که از ابتدای دوره دی ماه خریداران محترم بجای سامانه های قبلی از سامانه جدید http://gflour.banksepah.ir اقدام به خرید خواهند نمود.

زمانی خاطر نشان کرد: تعددسامانه های خرید وفروش آرد و  برخی مشکلات و نقاط ضعف  این سامانه ها  شرکت بازرگانی دولتی ایران  را برآن داشت تا نسبت به استقرار سامانه یکپارچه خرید و فروش آرد اقدام کند.

زمانی شفاف‌سازی، کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی در صنعت گندم، آرد و نان و رفع  مشکلات و موانع موجود درسامانه های فعلی را از اهداف ایجاد این سامانه دانست .

زمانی در ادامه به یکی دیگر از اولویت های شرکت بازرگانی دولتی ایران  که نظارت  دقیق بر نحوه  حمل  آرد است اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی و پیگیری های لازم در خصوص راه اندازی سامانه نظارت بر حمل آرد نیز همزمان با سامانه یکپارچه سازی خرید و فروش آرد با برگزاری جلسات متعدد شده است.
وی تصریح کرد: فراهم کردن بستر منسجم ، مناسب و حمل سریع و به موقع آرد مورد نیاز نانوایان ، امکان پیگیری آنلاین حمل آرد ارسالی از کارخانه به نانوایی ها و فراهم کردن امکان نظارت دستگاههای ذیربط و جلوگیری از خروج آرد از شبکه تولید و مصرف نان نیز از مهمترین دلایل ایجاد سامانه نظارت بر حمل آرد است. که پیگیری ها لازم در خصوص نقطه زنی و مکان یابی نانوایی صورت گرفت و اطلاعات جهت درج در سامانه به شرکت پیمانکار ارسال شد.

25 آذر 1400 وحید اکبری 713
38 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025