مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مراسم تجلیل از آزادگان بازنشسته اداره کل غله استان زنجان برگزار شد
 
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دولت 3 نفر از مدافعان حرم آل الله در مراسمی توسط مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تجلیل شدند.
 
به گزارش واحد خبرنگار روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند افزود: آزادگان نماد فرهنگ مقاومت و پایداری در برابر دشمن هستند و باید تکریم شوند.
 
وی افزود: اگر این افراد با از خود گذشتگی خود در برابر شکنجه‌های بی رحمانه نیروهای ارتش بعثی دوام‌نمی آوردند، امروز این آسایش در کشور حکمفرما نبود.
 
اکبری در ادامه با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان برای به فراموشی سپردن فرهنگ شهادت در کشور یادآور شد: امروز نظام سلطه و دست نشانده‌هایش همه با هم مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و دچار جنگ ترکیبی تمام عیار با نظام سلطه هستیم که می‌طلبد با هوشیاری هر چه بیشتر از دستاوردهای شهدا و انقلاب به خوبی صیانت کنیم.
 
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: انقلاب حضرت امام خمینی (ره) افرادی چون سلیمانی‌ها و همدانی‌ها و اسکندری‌ها تربیت کرد تا درخت این انقلاب برای همیشه تنومند باقی بماند.  حضرت امام خمینی (ره) با تکثیر حاج قاسم‌ها توطئه‌های جنگ نرم دشمنان را خنثی کرد.
 
کد خبر : 75/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
16 شهریور 1401 وحید اکبری 896
3 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025