مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و با حضور مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره و سایر کارکنان شرکت مراسم تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز کارکنان محترم شرکت در سالن اجتماعات برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم کرم زاده رئیس امور اداری و منابع انسانی گزارشی از روند و پرسه انتخاب دانش آموزان و دانشجویان ممتاز ارائه و در تکمیل گزارش خود به آمارهای مربوط به فرزندان کارکنان پرداخت. سپس ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ضمن ابراز خوشحالی از بالا بودن درصد ممتازی فرزندان کارکنان گفت : همکاران شرکت علی رغم کار و مشقت فراوان در شرکت علی الخصوص در فصل جاری که خرید گندم را در 8 شهرستان تابعه استان با موفقیت انجام داده اند به امورات فرزندان علی الخصوص در امر تربیت و تحصیل خوب رسیدگی می نمایند. ایشان برای کلیه فرزندان کارکنان آرزوی موفقیت داشتند. 

لازم به توضیح اینکه از فرزندان کارکنانی که امسال سال اول حضور خود را در مدرسه خواهند داشت ، دانش آموزان ممتاز و دانشجویان نمونه و همچنین از کارمندان نمونه شرکت به ترتیب آقایان مرتضی بیگدلی ، مجید مینایی و خانم جابری با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تشکر شد.

  

     

18 شهریور 1393 وحید اکبری 3011
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025