مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

بر اساس نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاهها و سازمانهای اجرایی در زمینه اقامه نماز ، شرکت غله استان زنجان شایسته تقدیر معرفی گردیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان ، ستاد اقامه نماز استان در راستای منویات مقام معظم رهبری به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز و آئین نامه نظام جامع برنامه ریزی ، نظارت و ارزیابی برنامه ها و فعالیتهای سال 1391 دستگاهها و سازمانهای اجرایی استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و نجات بخش نماز پرداخته و بر اساس نظر هیئت ارزیابی و داوری استان عملکرد سال 1391 شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان از حیث کسب توانایی های لازم و دستیابی به نتایج مطلوب درذ فعالیتهای استانی و شهرستانی شایسته تقدیر ارزیابی گردیده است.در قسمتی از متن تقدیرنامه مربوطه آمده است :
برادر ارجمند جناب آقای عبدالرسول منصوری
مدیرعامل محترم و رئیس شورای اقامه نماز شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان
توفیق خدمتگزاری به نماز نور چشم پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) بالاترین هدیه الهی است . پاداشی که جنابعالی با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می کنید ، بزرگترین پس انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می کنید ؛ بهترین بیمه هاست .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان                                      استاندار زنجان
شایان ذکر است آقای عبداله کرم زاده دبیر محترم شورای اقامه نماز شرکت نیز مفتخر به دریافت تقدیرنامه فوق گردیده است که ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه خادمین فرهنگ و نظام اسلامی ، امیدواریم تلاشهای بعمل آمده مرضی خداوند متعال قرار گیرد. 

 

 

16 آذر 1392 وحید اکبری 2302
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025