مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


افزایش مراکز ثبت کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی در استان زنجان
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: مراکز ثبت کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی کلزا، گلرنگ و کاملینا در سال زراعی1403–1402  در سطح استان زنجان افزایش یافت

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: برای تسهیل در امر کشت قراردادی، کشاورزان می توانند جهت ثبت کشت قراردادی به صورت حضوری و اختیاری به نزدیک ترین مرکز خرید گندم اعم از سیلوها و کارخانجات آردسازی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

زمانی گفت: تاکنون بیش از 3300 قرارداد گندم و دانه های روغنی کلزا، گلرنگ و کاملینا در سال زراعی 1403–1402 در استان زنجان ثبت شده است.

وی افزود: کشت قراردادی بیش از 40 هزار هکتار در قالب بیش از 3300 قرارداد با کشاورزان به ثبت رسیده و از مزایای کشت قراردادی گندم، دانه های روغنی کلزا، گلرنگ و کاملینا استفاده خواهند کرد.

زمانی با بیان اینکه خرید و پرداخت به موقع وجه خریداری شده به تولیدکنندگان طبق قرارداد امکان پذیر است، ادامه داد: یکی دیگر از مزایای کشت قراردادی، پرداخت مبلغ 150 هزارتومان به ازای هر تن کرایه حمل گندم به کشاورزان از مزرعه تا مراکز تحویل گیری می باشد.

وی عنوان کرد: کشاورزان در مرحله اول میبایست با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی، اطلاعات خود را در سال زراعی 1403-1402 ثبت و با نصب برنامه کاربردی کشاورزی قراردادی با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند دارای سیستم عامل اندروید، بر اساس کد ملی و شماره همراه اول متعلق به خود از طریق نشانی GTC.ir اقدام به انعقاد قرارداد نمایند.

شایان ذکر است کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی کلزا، گلرنگ و کاملینا تا پایان دی ماه 1402 ادامه داشته و در صورت تمدید مهلت ثبت قرارداد، اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.

کد خبر : 112/1402

 
لینک خبر در سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
https://B2n.ir/z55792
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
23 دی 1402 وحید اکبری 287
0 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025