مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×



 اجرای طرح کشت قراردادی گندم و دانه های روغنی در استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشت قراردادی گندم آبی، دیم و دانه های روغنی سال زراعی 1403–1402 با تصویب شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی با همکاری بانک کشاورزی و شرکت ارتباطات سیار ایران با اجرای شرکت بازرگانی دولتی ایران در استان زنجان اجرا می شود.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: با عنایت به فراهم نمودن و ایجاد زیرساخت مناسب، اجرای کشت قراردادی گندم در سطح چهار میلیون و نهصد هزار هکتار در کلیه اراضی آبی و دیم و دانه های روغنی شامل کلزا، گلرنگ و کاملینا در سطح دویست و پانزده هزار هکتار در کلیه استان های کشور اجرای می شود.
 
وی عنوان کرد: عقد قرارداد با کشاورزان از طریق بستر نرم افزاری (پلتفرم) طراحی شده توسط شرکت ارتباطات سیار ایران به صورت مستقیم ما بین کشاورز با اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان صورت می گیرد.
 
زمانی گفت: کشاورزان در مرحله اول میبایست با مراجعه به مرکز جهاد کشاورزی در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی، اطلاعات خود را در سال زراعی 1403-1402 ثبت کنند و با نصب برنامه کاربردی کشاورزی قراردادی با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند دارای سیستم عامل اندروید، بر اساس کد ملی و شماره همراه اول متعلق به خود از طریق نشانیGTC.ir  قابل دسترس می باشد.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: مراجعه کشاورزان به کارگزاران شرکت خدمات حمایتی به منظور دریافت کود بر اساس استعلام قرارداد در سامانه پایش مواد کودی انجام خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: کشاورزان می توانند در هر یک از مراحل کشت قراردادی با استفاده از امکانات برنامه کاربردی ( اپلیکیشن ) نسبت به مشاهده وضعیت قرارداد، تخصیص اعتبار، اطلاعات مربوط به توزیع نهاده ها، بیمه و ... اقدام نمایند.
کد خبر : 81/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
03 مهر 1402 وحید اکبری 348
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025