مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


گندمکاران به شایعات توجه نکنند / گندم خریداری شده از قرار کیلویی 15 هزار تومان پرداخت می شود

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: قیمت مصوب شورای قیمت گذاری قیمت گندم از قرار هر کیلویی ۱۵ هزارتومان است.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با بیان اینکه کشاورزان نبایستی به شایعات در خصوص قیمت گندم توجه کنند، اظهار کرد: گفت: متاسفانه به دلیل مسائل فنی سامانه ثبت «سیتا» قیمت هر کیلو گندم خریداری شده از قرار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان سال قبل ثبت می شود که این اشکال تا چند روز آینده رفع خواهد شد و مبلغ گندم خریداری شده کشاورزان و گندمکاران عزیز از قرار کیلویی 15 هزار تومان پرداخت می شود. 
 
زمانی ادامه داد: کشاورزانی هم که گندم خود را با قیمت قبلی تحویل داده اند بزودی اصلاح قیمت صورت خواهد گرفت که از این رو کشاورزان نگران مابه التفاوت قیمت گندم نباشند و به شایعات توجه نکنند و گندم های خود را به مراکز خرید و سیلوها تحویل دهند و به بهانه شایعات بی مورد، گندم برداشت شده خود را به ثمن بخش به دلالان نفروشند.
 
وی گفت: برداشت گندم از 25 خرداد مله سالجاری از شهرستان زنجان شروع شده و تا امروز بیش از32 هزار تن گندم به صورت تضمینی در سطح استان خریداری شده است.
 
کد خبر : 46/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/n28350
 

 
21 تیر 1402 وحید اکبری 340
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025