مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از پرداخت 100 درصدی بهای گندم خریداری شده توسط دولت به کشاورزان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني استان زنجان به نقل از خبر گزاري فارس : پرويز خالقي مدیرعامل شرکت غله استان زنجان به اجرای اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون بخش خصوصی هم وارد عرصه خرید گندم شده و اقدام به خرید و ذخیره‌کردن گندم کرده که نمونه آن شرکت مینوی خرم‌دره است.
وی با اشاره به تبعات ناشی از اجرای قانون هدفمند یارانه‌ها تصریح کرد: ساماندهی قیمت و کیفیت نان از مهم‌ترین پیامدهای اجرای این قانون است.
خالقی تولید آرد و به تبع آن نان با کیفیت را از پیامدهای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه اعلام کرد و افزود: آزادی عمل نانوایی‌ها در خرید آرد از دیگر پیامدهای مفید اجرای این قانون است.
وی تاکید کرد: نانوایی‌های فعال در سطح استان زنجان در حال حاضر اقدام به تهیه آرد مورد نظر خود از هر کارخانه‌ای حتی کارخانه‌های خارج از استان می‌کنند و در این راستا خریدهایی از کارخانه‌های استان‌های گیلان و مازندران انجام شده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از افزایش ظرفیت سیلوهای استان زنجان خبر داد و گفت: سیلوهای استان زنجان در حال حاضر ظرفیت ذخیره‌سازی 568 تن گندم را دارند.
وی به ارائه بسته‌های حمایتی از نانوایی‌ها اشاره کرد و افزود: آموزش‌های لازم برای مراحل مختلف آماده‌سازی و پخت نان به نانوایی‌های استان زنجان ارائه شده است.
خالقی آموزش‌های ارائه شده به نانوایان استان زنجان را موفق اعلام کرد و ادامه داد: از آغاز اجرای آموزش‌ها تا کنون یک هزار و 828 نفر در این رابطه دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده‌اند.
وی از عملیاتی‌شدن برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازسازی زیر ساخت‌های لازم در نانوایی‌ها خبر داد و گفت: تاکنون 400 نانوایی با پرداخت تسهیلات چهار درصدی بازسازی شده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در پايان از رتبه برتر نانوایی‌های استان زنجان بر اساس نظرات ارائه شده توسط مردم در سامانه سکنا خبر داد و ادامه داد: رضایت مردمی هم از کیفیت نان‌های تولیدی در زنجان همواره بالا بوده است.
03 مهر 1391 وحید اکبری 1951
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025