مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
توزیع آرد خام خانه‌پز روستایی در روزهای برفی استان زنجان
 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 835 تن آرد خام خانه‌پز روستایی در روزهای برفی دی ماه سالجاری به صورت مسمتر توزیع می شود.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد: 835 تن آرد خام خانه‌پز در روزهای برفی به تمام روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، طبق لیست ثبت نامی توزیع می شود.
 
زمانی گفت: تامین و توزیع 835 تن آرد خام خانه پز روستایی برای 120 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 2 هزار و 870 نفر در دی ماه سالجاری در سطح استان انجام شده است.
 
این مسئول با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد.
 
کد خبر : 138/1401
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
https://b2n.ir/n28350
09 بهمن 1401 وحید اکبری 560
3 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025