مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
تشکیل تیم نظارت بر روند توزیع آرد خام روستایی توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ولی اله زمانی  بیان کرد: حسب رسالت این اداره کل در خصوص اجرای فرآیند توزیع آرد خام خانه پز روستاهای تابعه استان زنجان و با توجه به ضرورت نظارت بر نحوه ی توزیع این کالای استراتژیک به جامعه هدف، از تشکیل تیم نظارتی این اداره خبر داد. وی افزود با برنامه ریزی از قبل صورت گرفته بصورت سَر زده از روستاهای فاقد نانوایی با همکاری بخشداری آن شهرستان و نمایندگانی از شورای اسلامی روستا نسبت به بررسی وضعیت توزیع آرد روستایی در محل حاضر و از نزدیک با مشاهده میدانی از نحوه ی این امر،مبنی بر حصول دریافت آرد خام روستاییان عزیز اطمینان از صحت و سلامت توزیع آرد خام خانه پزان این طیف اقدام می نماید.
زمانی همچنین از دریافت لیست تاییدیه ی شورای اسلامی روستا،مرکز خانه بهداشت و نیز بخشداری آن منطقه عنوان نمود، که این اداره کل با توجه به تاییدیه ی مراکز ذکر شده و در نهایت با مکاتبه و تاییدیه فرمانداری شهرستان مربوطه و نیز با عنوان معرفی یک نفر نماینده معتمد آن روستا و لیست تعداد اعضای خانوار جهت تحویل آرد خام،به این اداره کل معرفی میگردند.
همچنین وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا مهر ماه سال جاری به تعداد تقریبی ۴۵ هزار نفر آرد خام خانه پز روستایی توسط این اداره کل توزیع گردیده است.
26 آبان 1400 وحید اکبری 838
67 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025