مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل غله برگزار شد

 
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با حضور حجت‌الاسلام سجاد ناصر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، مدیرکل و سایر همکاران روز سه شنبه 3 آبان ماه سالجاری برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار کرد: این نشست مدیرکل غله و خدمات بازرگانی نسبت به معرفی اهداف، وظایف و فعالیت‌های صورت گرفته اداره کل پرداخت و وضعیت توزیع کالاهای اساسی در استان را تشریح نمودند.
 
حجت‌الاسلام سجاد ناصر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.
 
این مسئول اضافه کرد: تصحیح فرهنگ و رفتار، الگوسازی با تدوین راهبردهای آموزشی برای سطوح مختلف جامعه بخصوص واحدهای صنفی باید مورد تایید دستگاه های متولی قرار گیرد.
 
در پایان این جلسه، با اهداء لوح تقدیر از عوامل کمیته امر به معروف و نهی منکر اداره کل و از زحمات مسئول واحد روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر شرکت بازرگانی دولتی ایران در 6 ماهه اول سال 1401 تقدیر به عمل آمد.
 
 کدخبر:87/1401

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
05 آبان 1401 وحید اکبری 570
0 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025