مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


اردوی یک روزه بازدید مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان زنجان برگزار شد
 
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: اردوی یک روزه بازدید مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان زنجان با همکاری بسیج کارمندان حوزه امام خمینی (ره) استانداری زنجان برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به برگزاری اردوی یک روزه مسئولین از مراکز و سیلوهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی، اظهار کرد: در این بازدید بیش از 20 نفر از مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان در آن شرکت کرده بودند.
 
اکبری اظهار کرد: این برنامه جهت معرفی بیشتر وظایف، اهداف و حسایت های حوزه های عملیاتی اداره کل غله و خدمات بازرگانی اعم از تامین، نگهداری و توزیع کالاهای اساسی تدارک دیده شده بود.
 
وی گفت: در ادامه برنامه مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج کارمندان حوزه امام خمینی (ره) استانداری زنجان از سیلوهای ذخیره سازی، کارخانجات آردسازی، واحدهای خبازی و محل فعالیت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بازدید انجام شد.
 
در پایان اردوی یک روزه، نشست تبیین با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف با سخنرانی حاج آقای عباسی برگزار شد.
 
 کد خبر : 85/1401
30 مهر 1401 وحید اکبری 615
1 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025