مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


خرید تضمینی گندم از 28 خرداد ماه در زنجان آغاز می شود

 
مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: همزمان با برداشت گندم سال زراعی 1401 عملیات خرید تضمینی این محصول از کشاورزان زنجانی از 28 خرداد ماه سال جاری در استان آغاز می‌شود.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: عملیات خرید تضمینی گندم از طریق سیلوی غدیر زنجان شروع خواهد شد و 36 مرکز ملکی و خصوصی دیگر همزمان با برداشت محصول گندم فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
 
زمانی اظهار داشت: ساعات کار مراکز خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اول وقت اداری شروع شده و تا تخلیه آخرین محموله نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
 
وی یادآور شد: در سال جاری هرکیلو گندم از کشاورزان به قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می شود و به ازای تحویل هرکیلوگرم از این محصول، هزار تومان نیز جایزه برای کشاورزان تعیین شده است.
 
ولی اله زمانی گفت: پیش بینی می شود امسال در مجموع 220 هزار تن گندم از مزارع استان زنجان برداشت شود.
 
وی بیان کرد:320 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان در سال زراعی جاری به زیر کشت گندم رفته که از این میزان 20 هزار هکتار مربوط به مزارع آبی است و همچنین 300 هزار هکتار به مزارع دیم اختصاص دارد.
 
کدخبر:31/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
 
24 خرداد 1401 وحید اکبری 760
4 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025