مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

در این جلسه ابتدا مسئول حراست شرکت ضمن اشاره به مزایای طرح نظارت در فصل خرید گندم ، گزارشی از عملکرد ناظرین خرید در سالهای گذشته ارائه و در راستای تداوم روند نظارتی از حمایت و مساعدت شرکت بازرگانی دولتی ایران و مدیریت شرکت غله تشکر نمودند.

سپس مدیرعامل شرکت غله به اهمیت موضوع نظارت و بازرسی اشاره کرده و گفتند : از آنجاییکه خرید تضمینی محصولات کشاورزی با استفاده از بودجه عمومی کشور و مصرف بیت المال انجام می گیرد ، هر گونه طرحی که ناظر و متضمن اجرای سالم و صحیح موضوع باشد ، حساس و حائز اهمیت می باشد.
آقای رسول منصوری ادامه داد : دو عنصر مهم همت و دقت از خصایص روحیه بسیجی بوده و ناظرین عزیز بایستی این روحیه را در انجام امور محوله همراه داشته باشند.
ایشان ، لزوم احترام به طرف مقابل و اجتناب از هرگونه درگیری و ایجاد تنش را برای حاکم کردن نظم و آرامش در مراکز خرید و کارخانجات آرد سازی مهم قلمداد کردند.
در ادامه جلسه مدیر بازرگانی و مدیر کنترل کیفی شرکت به ترتیب مطالب و موارد مورد نیاز ناظرین در حوزه های مربوطه را ، برای افزایش بهره وری و تسلط فنی و علمی ناظرین بیان نموده و در پایان به سوالات مطرح شده ایشان پاسخ دادند.
08 تیر 1392 وحید اکبری 2219
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025