مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


از مراحل آماده سازی مراکز خرید تضمینی گندم استان زنجان بازدید انجام شد

مدیر فنی و سرپرست خرید گندم اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: اعضای گروه فنی و مهندسی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان از مراحل آماده سازی مراکز ملکی و غیردولتی خرید تضمینی گندم بازدید کردند.

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ستار رحمنی در تشریح جزئیات این بازدید، اظهار کرد: این بازدیدها با هدف رفع نواقصات فنی، بهداشتی و سایر مسائل انجام می شود.

رحمنی گفت: سیلوهای ذخیره خرید تضمینی گندم استان که مجموعاً حدود 500 هزارتن ظرفیت دارد شامل مراکز ملکی (دولتی)، مراکز بخش غیردولتی، سیلوهای کمیسیون خرید کارخانجات آرد و انبار اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان می باشد.

وی ادامه داد: فصل خرید تضمینی گندم از اول تیر ماه آغاز خواهد شد و با توجه به استقبال کشاورزان از نرخ جدید، پیش بینی می شود، تا 300 هزارتن خرید تضمینی گندم در سال جاری داشته باشیم.

رحمنی تصریح کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه خواهد شد.

 کدخبر:9/1401

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال استانداری زنجان
30 فروردین 1401 وحید اکبری 825
6 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025