مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش روابط عمومی این شرکت ؛ با فرا رسیدن روزهای اوج برداشت گندم استان و افزایش مراجعات گندم به مراکز خرید ، آقای رسول منصوری بصورت سرزده در مراکز خرید حاضر شده و ضمن ملاحظه روند و عملیات خرید گندم ، دستورات ضمنی را نیز مبنی بر رفع کاستی ها و بهبود اوضاع فعلی صادر نمودند.
ایشان ، در راستای جلب رضایت و تکریم کشاورزان محترم ، موضوعاتی مانند : افزایش ساعت کاری روزانه مراکز تا غروب و حضور به موقع نیروهای عامل در محل ، تسریع در پذیرش و تخلیه محمولات گندم ، افزایش ارتباط بانک عامل برای پرداخت بهای گندم و غیره ، را مورد تأکید  قرار دادند.
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          رسول منصوری با برخی کشاورزان و گندمکاران استان دیدار ، و  موارد و مشکلات اظهار شده ایشان را  استماع نمودند . ایشان در حاشیه این بازدیدها گفتند : مهمترین دغدغه کشاورزان قیمت فروش گندم می باشد که در صورت آگاهی ایشان از خبر افزایش 80 تومانی قیمت گندم ، اولین گزینه برای تحویل محمولات گندم ، مراکز دولتی خواهد بود .
 
مدیرعامل شرکت غله گفت : در صورت درخواست کشاورزان ، می توان از طریق شرکت حمل و نقل خلیج فارس مشکل انتقال و حمل گندم به مراکز خرید دولتی را نیز تسهیل نمود.
 
منصوری گفت : بنظر می رسد حدود 50 درصد از گندم اراضی استان هنوز برداشت نشده و ما امیدواریم با مشارکت کشاورزان محترم ، موضوع خرید و ذخیره سازی گندم عمدتاً توسط مراکز دولتی و مباشرین این شرکت صورت پذیرد.
 
 

 

 

 

 

 

03 مرداد 1392 وحید اکبری 2132
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025