مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از راه اندازی آزمایشگاه میکروبی در واحد کنترل کیفی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: با تجهیز و تامین دستگاه های مورد نیاز، آزمایشگاه میکروبی اداره کل فعال شده است.
 
وی گفت: رسالت راه اندازی آزمایشگاه میکروبی برای پایش سلامت مواد غذایی از نظر میزان بار میکروبی و میکروارگانیسم های موجود در آن می باشد که با فعالیت این آزمایشگاه به طور ویژه آزمایشات میکروبی آردهای خبازی انجام می شود.
 
زمانی ادامه داد: آزمایشات میکروبی آردهای خبازی شامل شمارش کلی میکروارگانیسم های موجود در آرد، میزان کپک و مخمر با معیار سنجش مقدار مجاز میکروارگانیسم های سازمان ملی استاندارد ایران مود بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این آزمایشگاه، تأثیر بسزایی در انجام هرچه بهتر بررسی و پایش مرتبط در حوزه آرد و نان صورت می پذیرد.
 
لازم به توضیح است که اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان آماده همکاری و دریافت نمونه با سایر نهادها در زمینه انجام آزمایشات میکروبی آردهای خبازی، قنادی و فانتزی می باشد.
کد خبر : 121/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
17 اسفند 1402 وحید اکبری 118
1 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025