مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


اختصاص 4550 تن گندم خارجی به استان زنجان

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حسب پیگیری های بعمل آمده، 4 هزار و 550 تن گندم خارجی با تخصیص شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران در 10 ماهه سال 1402 وارد استان زنجان شده است.
 

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به ورود گندم خارجی به استان، اظهار کرد: 4 هزار و 550 تن گندم خارجی در قالب 127 محموله از طریق حمل و نقل ریلی و جاده ای به مراکز ذخیره سازی ملکی انتقال، نگهداری و مصرف می شود.
 

زمانی گفت: فرآیند تخصیص و انتقال به مراکز ذخیره سازی ملکی در قالب 75 محموله به صورت حمل و نقل جاده ای و 52 محموله به صورت ریلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه واردات گندم خارجی با هدف اختلاط با گندم داخلی انجام می‌شود، گفت: در بعضی از ماه های سال حدود 10 درصد گندم خارجی و 90 درصد گندم داخلی به کارخانجات آردسازی تخصیص داده می‌شود و با نظارت واحد کنترل کیفی، آرد با کیفیت به واحدهای خبازی سطح استان ارائه دهند.
 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه گندم خارجی از سطح کیفی مطلوب‌تری برخودار است، اظهار داشت: با توجه به ارتقای کیفیت آردهای تولیدی و متعاقباً ارائه نان مطلوب‌تر به همشهریان عزیز، واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه خواهد داشت.

کد خبر : 111/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
19 دی 1402 وحید اکبری 182
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025