مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


انتقال بیش از 96 هزار تن گندم استان زنجان به سایر نقاط کشور

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حسب پیگیری های بعمل آمده 96 هزار و 870 تن گندم معمولی تولید استان با هماهنگی و تخصیص شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به سایر استان های دیگر در شش ماهه اول سالجاری انتقال داده شده است.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به اینکه گندم های خریداری شده در فصل خرید سالجاری جهت انتقال به سایر استان های دیگر انتقال یافته است، اظهار کرد: بیش از 96 هزارتن گندم معمولی در قالب 3363 محموله از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ریلی از طریق سیلوهای ملکی و بخش خصوصی به سایر استان های مورد نیاز انتقال صورت گرفته است.
 
زمانی با بیان اینکه انتقال گندم معمولی تولید داخل با هدف تامین امنیت غذایی سایر استان ها انجام می‌شود، گفت: انتقال گندم به استان های گیلان، تهران، البرز،کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان انجام شده است.
 
زمانی با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم سالجاری بیش از 432 هزار تن گندم در استان بوده است، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت بازرگانی دولتی ایران، مجوز انتقال گندم به سایر استان‌های کشور تخصیص داده شده است.
 کد خبر : 85/1402

لینک خبر در سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
https://B2n.ir/d46729
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
10 مهر 1402 وحید اکبری 274
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025