مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


به نام خداوند بخشنده مهربان

           هفده مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت مقام خبرنگار را به تمام فعالان این عرصه تبریک عرض مینمایم.

همه انسان‌ها علایق و سلیقه مخصوص به خود را دارند، اما وظیفه یک خبرنگار این است که بدون در نظر گرفتن این علایق و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب، اخبار واقعی را به مردم انتقال دهد، اطلاع رسانی در دنیای کنونی نقش ویژه‌ای در راستای توسعه ی همه جانبه از جمله توسعه ی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... دارد و این خود نشانگر نقش و جایگاه پر اهمیت این قشر تلاشگر است.

خبرنگاری صرفاً یک واژه نیست، بلکه یک راه است، راهی که در اکثر مواقع راهگشاست، راهگشای خواسته ها و مطالبات بحق مردمی و کمک به مسئولان در راستای برطرف کردن نواقص در مسیر خدمت رسانی به مردم.

از این رو بر خود واجب میدانم این روز ارزشمند را بر تمامی خبرنگاران، مدیران و اصحاب جراید و رسانه‌های مجازی فعال در استان زنجان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، تعالی و پیشرفت برای این عزیزان را مسئلت دارم.

ولی اله زمانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان
16 مرداد 1402 وحید اکبری 694
1 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025