مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


ورود و خروج آرد یارانه ای نوع 2 از استان زنجان ممنوع شد

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با تصویب کارگروه گندم، آرد و نان، خرید آرد یارانه‌ای نوع 2 از خارج استان مسدود شد و ورود و خروج آن از استان زنجان ممنوع اعلام می شود.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: از ابتدای دوره مرداد ماه سالجاری اجرائی و بر اساس مصوبه صدرالاشاره، ورود و خروج بدون مجوز از طریق مراجع ذیصلاح استان، غیرقانونی و عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از کارخانجات آردسازی استان، از مورخ 25 تیرماه سالجاری، تخصیص و خرید آرد یارانه‌ای نوع 2 به طور کامل در داخل استان انجام می شود، گفت: آرد یارانه ای نوع 2 مورد نیاز استان 3100 تن در ماه می باشد و قبل از تصویب این طرح حدود 2000 تن آرد یارانه ای نوع 2 واحدهای خبازی از کارخانجات آردسازی خارج از استان و مابقی آن در داخل استان تامین می‌شد.
 
زمانی عنوان کرد: تصویب تخصیص آرد یارانه‌ای نوع 2 از داخل استان، در راستای حمایت از کارخانجات و تشویق به تولید آرد و استفاده از ظرفیت‌های تولیدی استان و شرکت حمل و نقل انجام می گیرد.
 
وی گفت: در ادوار گذشته گندم مورد نیاز آرد یارانه‌ای نوع 2 از سهمیه تخصیصی کسر و به استان های تامین کننده آرد اضافه می شد.
 
زمانی اظهار کرد: با اجرای این طرح واحدهای خبازی به راحتی می توانند آرد یارانه ای نوع 2 خود را در زمان کوتاه و با هزینه نسبتآ کمتری نسبت به خارج از
استان، سفارش و تحویل گیرند.

کد خبر : 50/1402

 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/n28350
27 تیر 1402 وحید اکبری 386
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025