مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


بازدید معاون دادستان از انبارهای کالاهای اساسی استان زنجان

 
مدیرکل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی بیات معاون دادستان مرکز استان زنجان روز دوشنبه 26 تیر ماه سالجاری از مراکز خرید تضمینی گندم، سیلوها و انبار کالاهای اساسی استان زنجان بازدید و در جریان نحوه خرید، فروش، تخصیص و ذخیره سازی کالاهای اساسی استان قرار گرفت.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به اهمیت تامین کالاهای اساسی گفت: سیاست های شرکت بازرگانی دولتی ایران بر اساس شاخص‌های تامین کالاهای استراتژیک نوشته می شود و تمامی برنامه ها و عملیات های اداره کل باید از منظر پدافند غیرعامل مورد بررسی و انجام شود.
 
وی ضمن ارایه گزارش عملکرد از فعالیت اداره کل، اظهار داشت: انبار کالاهای اساسی استان زنجان با کمبود فضای ذخیره سازی مواجه است و در مواقع مورد نیاز برای تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی دچار مشکل می شویم.
 
زمانی با اشاره به شروع فصل خرید تضمینی گندم، افزود: همکاران اداره کل به صورت مستمر از مراکز خرید، انبارها و سیلوهای ذخیره سازی نظارت و بررسی انجام می دهند.
 
کد خبر : 49/1402
 
لینک خبر در سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
https://b2n.ir/k49588
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/n28350
26 تیر 1402 وحید اکبری 471
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025