مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


تخصیص بیش از 2300 تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تخصیص 2 هزار و 340 تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان عزیز زنجانی در دی ماه سالجاری خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: 2 هزار و 340 تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج تایلندی "رده ب" و شکر سفید برای مصرف شهروندان عزیز زنجانی از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.
 
زمانی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 231 تن شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت 18 هزار تومان و با احتساب 1درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.
 
وی بیان کرد: 109 تن برنج تایلندی رده "ب" در بسته بندی 10 و 50 کیلویی با قیمت 16 هزار و500 تومان در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و در 9 ماه گذشته توزیع شده است.
 
وی عنوان کرد: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، آرد، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس مجوزهای صادره از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان‌ به جامعه ی هدف تزریق شود.
 
کد خبر : 134/1401
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
https://b2n.ir/n28350
 
01 بهمن 1401 وحید اکبری 3295
3 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025