مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


بیش از 9845 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران پرداخت شد
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 9 هزار و 845 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که تا تاریخ 3 مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: تاکنون بیش از 9 هزار و 845 میلیارد ریال به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.
 
 ولی اله زمانی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: ارزش ریالی خرید گندم تا تاریخ 1 شهریور سال جاری بیش از 22 هزار و 296 میلیارد ریال می‌باشد و از این مبلغ، بیش از 9 هزار و 845  میلیارد ریال معادل 44 درصد از بهای کل خرید تضمینی پرداخت شده است.
 
وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.
 
 زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از 199 هزار و 676 تن گندم کشاورزانی که در سال زراعی 1401 برداشت کرده اند و به ازای هر کیلوگرم 115 هزار ریال به حساب کشاورزان واریز می شود.
 
 ولی اله زمانی با بیان اینکه هم اکنون 17 مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: خرید تضمینی گندم تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
کد خبر : 69/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
05 شهریور 1401 وحید اکبری 889
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025