مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
تمهیدات لازم برای پخت 50 هزار قرص نان در دهه اول محرم دیده شده است

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تدارک و تمهیدات لازم برای پخت 50 هزار قرص نان جهت توزیع مساجد و هیأت‌های مذهبی در بین عزاداران حسینی در دهه اول محرم 1401 خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات پخت 50 هزار قرص نان، اظهار کرد: 65 تن آرد برای مصارف واحدهای نانوایی لواش و سنگک تخصیص داده شده است و با هماهنگی صورت گرفته با نانوایی‌های منتخب سطح شهر زنجان، بیش از 50 هزار قرص نان برای توزیع مساجد و هیأت‌های مذهبی در بین عزاداران حسینی توزیع شده است.
 
زمانی گفت: 6 کیسه آرد برای تهیه حلوا توسط مسجد حسینیه اعظم زنجان جهت توزیع در بین عزاداران حسینی تخصیص داده شده است.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 57 واحد نانوایی لواش و سنگک به صورت دو شیفت در دهه اول محرم پخت دارند، اظهار کرد: 39 واحد نانوایی لواش به صورت  یکسره از اول صبح تا ساعت 17 عصر از 8 تا 18 مرداد و 18 واحد نانوایی لواش و سنکگ به صورت یکسره از اول صبح تا ساعت 22 شب از 14 تا 18 مرداد پخت خواهد داشت.
 
کد خبر : 62/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
15 مرداد 1401 وحید اکبری 814
2 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025