مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اعلام کرد:
زنجان خاستگاه نان بربری است
تأمین کالاهای اساسی یک و نیم میلیون نفری استان رنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان همزمان با ۸ مرداد (روز ملی زنجان) با اشاره به همزمانی روز زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی با آغاز ماه محرم گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز جمعیت یک و نیم میلیون نفری استان زنجان تأمین شده و به میزان کافی در انبارها، سوله‌ها و سیلوهای این استان نگهداری می‌شود.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اعلام اینکه در استان زنجان، 6 کارخانه تولید آرد فعالیت می‌کنند که افزون بر تأمین نیازهای مردم استان، آمادگی تأمین بخشی از آرد مورد نیاز استان‌های مجاور را نیز دارند، افزود: علاوه بر گندم، ذخایر استراتژیک سایر کالاهای اساسی این استان نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
 
 وی از انجام اقدامات لازم به منظور تأمین بخشی از برنج و شکر مورد استفاده در هیئت‌‌‌های مذهبی استان زنجان در ایام محرم و صفر با قیمت مصوب خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر این، 36 واحد نانوایی برای تأمین نان مورد نیاز شهروندان شهر نیم میلیون نفری زنجان در دهه اول محرم دو شیفته شده‌اند و به صورت یک‌سره فعالیت می‌کنند.
 
زمانی با تأکید بر اینکه نان در سبد خرید و سفره خانوارهای زنجانی‌ از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: گفته می‌شود، زنجان خاستگاه نان بربری و از اولین شهرهای ایران بوده است که این نان پر طرفدار در آن تولید شده است.
 
کد خبر : 53/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان

 
10 مرداد 1401 وحید اکبری 836
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025