مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت : بمنظور دسترسی آسان و شبانه روزی به خدمات نوین بانکی و گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک، اولین دستگاه خودپرداز (ATM) این اداره کل راه اندازی شد.
ولی اله زمانی افزود
: این دستگاه در ساختمان اداری این اداره کل با تلاش و همکاری مدیریت محترم امور شعب بانک سپه زنجان نصب و راه اندازی شده و هم اکنون بصورت شبانه روزی خدمات بانکی الکترونیکی را به مردم منطقه ، همکاران و مراجعین اداره کل ارائه می کند.
وی در ادامه گفت : باتوجه به مراجعات متصدیان واحدهای نانوایی و همچنین نمایندگان معتمد روستاهای تابعه استان در جهت تسریع در امورات ، ارائه تسهیلات و خدمات بانکی یک دستگاه خودپرداز (ATM) در ساختمان اداری این اداره کل نصب و راه اندازی شده است.
گفتنی است: تمامی دارندگان کارتهای عضو شبکه شتاب اعم از بانکهای دولتی، خصوصی و موسسات عضو این شبکه می توانند از طریق دستگاه های خودپرداز پست بانک از انواع خدمات نوین بانکی بهره مند شوند.
14 دی 1400 وحید اکبری 715
37 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025